Takip Ettiğim Diziler - 2

     Herkese merhaba okuyucu. Nasılsınız, her şey yolunda mı, azcık konuşun ya. Hep ben hep ben. Mesela en son hangi filmi izlediniz ya daaa benim tavsiye ettiklerimden izlediniz mi? Ben çok merak ediyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.

     Takip ettiğim diziler serimize bugün devam ediyoruz. Once Upon a Time ve yayından kalkan The Carrie Diaries i anlatıcam bugün.

once upon a time

     Alın size mis gibi bir dizi, Once Upon a Time. Lost'un yaratıcılarından yine bir şahane. Dizi ilk başladığı andan beri izliyorum. Diziyle büyüdüm resmen :D En sevdiğim dizi sıralamasında ilk sırayı kaptı. Ee neymiş bunun numarası Seda derseniz, başlayalım hemen anlatmaya.

     Dizi, Storybrooke adlı kasabada geçiyor. Küçük bir oğlan çocuğumuz var Henry. Bir gün öğretmeni, Henry'e Once Upon a Time adlı, kapkalın bir kabı olan, kalınca bir kitap verir. İçinde hepimizin küçüklükten beri dinlediği hikayeler vardır. Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler, Uyuyan Güzel, Robin Hood, Kırmızı Başlıklı Kız, Pinokyo, Peter Pan... ohooo aklınıza ne gelirse. Ancak bir fark var, hikayelerin hepsi bir şekilde birbirine bağlı. Henry bu kitabı okudukça kasabalarının lanetli olduğunu, Kurtarıcı dedikleri birinin olduğunu ve kasabaya gelirse bu laneti kıracağını düşünür. Lanet de şey zaten, o kitaptaki her karakter o kasabada bir şekilde yaşar ancak kim olduklarını bilmeden. Modern zamanda yani. Mesela Henry'nin öğretmeni aslında pamuk prenses gibi. Ya enfes bir dizi, anlatırken heyecanlandım. Dizi şuan 4. sezonunda. izlemediyseniz çok şanslısınız. Harika bir hikaye sizi bekliyor.

Rumplestilskin
     Bu kadar yüzeysel anlattığıma bakmayın, öyle güzel hikayeler çıkarmışlar ki ortaya, ağzınız açık kalır. Nası bağlamışlar onca şeyi, her izlediğimde hayret ediyorum. Her bölüm ve her sezon yepyeni karakterler ekleniyor. Mesela bir süredir Frozen filminden Elsa ve Anna kardeşleri izliyoruz. Şimdi Maleficient filan gelmiş. Ben biriktirdim biraz, izlemedim o bölümleri :) Favori karakterim ise Rumplestilskin. Hastayım o adama. Hele bir Deary diyişi var ki! İzlerseniz mutlaka seviceksiniz bu adamı. Diziyi de muhakkak izlemenizi tavsiye ediyorum. Çok keyif alıcaksınız.

Sırada, büyük bir hevesle beklediğim ama keşke beklemeseydim dedirten The Carrie Diaries.

the carrie diaries

     Sex and the City seven her kadının mutlaka ilgisini çekmiştir. Carrie Bradshaw'ın gençlik hallerini, lise yıllarını anlatıyor dizi. Ailesiyle ilgili pek bilgimiz olmayan Carrie'nin ölen annesi, babası, asi kız kardeşi, ilk aşkı Sebastian (sibesçın diye diye öldü kız), liseden kankaları ile oldukça sıradan bir hayat. Bir gün Interview dergisinde işe alınır ve renkli hayatı başlar. Satc deki kankaları ile de ayrı ayrı tanışmalarına tanık olucaktık sanırım ama sadece Samantha'yı görebildik. Biraz genç kız dizisi olmuş. Satc severlerin pek beğendiğini düşünmüyorum -ki zaten yayından kalktı dizi. Ben de bayılarak izlemedim. Vasat bir diziydi. Geldi geçti. İzlemeyin. Bu kadar netim :D

     Sizlerden de yavaş yavaş dizi önerileri geliyor. Zaten benim liste kabarık, ölmeden izleyebilsem bari. Ama siz yine de önerilerde bulunabilir ya da bu iki diziyle ilgili görüşlerinizi paylaşabilirsiniz. Çok sevinirim. Görüşmek dileğiyle.



Yorumlar