dram

 Bu kitabı neredeyse sıkıcı dialoglar yüzünden bırakacaktım. Ama içimden bir ses kitaba devam etmemi söyledi ve bende okumaya devam ettim ve okudukça çok sevdim.
Piraye'nin haşim konusunda yaşadığı hayal kırıklıkları,kaynanasının ve görümcelerinin iki yüzlü ve sinsi davranışları,  haşimin ailesinin sözünden çıkmayışı...
Pirayenin kız çocuğu doğurunca değerini hafif kaybetmesi,  ve bir daha anne olamayacağını öğrendikten sonra üstüne kuma getirilmesi beni çok ama çok sinir etmeye yetti bu kadar da olmaz dediğim yerler oldu!
Ama pirayenin kendinden ödün vermemesi,  başı dik durması hoşuma gitti.
Piraye'nin üstüne gelen kumanın kız çocuğu doğurduğunu okurken oh çektim..
Ve final...  bu canan tan'ı 5. Kez okuyuşum..  5 kitapta da hep acıklı son...
Aslında bu kitap pirayenin dramı değil sadece...  doğu da kız çocuğu doğurduğu için ve hatta çocuk doğuramadığı için gözden düşen ve kocasını başka kadınlarla paylaşmak zorunda kalan kadınların dramı..

Yorumlar